16 Aralık 2013 Pazartesi

Eminem ft. Rihanna The Monster İndir Boxca Mp3 Download

Eminem ft. Rihanna The Monster İndir Boxca,Eminem ft. Rihanna The Monster mp3 indir ve Eminem ft. Rihanna The Monster Mp3 Download big.az mid.az


Eminem ft. Rihanna The Monster İndir Boxca Mp3 Download

Merhabalar,bu yazımda sizler için yepyeni bir şarkıyı paylaşacağım bu şarkımız Eminem ve Rihanna'nın birlikte düet yaptıkları parça olan The Monster isimli parçadır ben kişisel olarak şarkıyı beğendim sizin de beğeneceğinizi umuyorum The Monster isimli bu şarkının Türkçe anlamı canavarlar'dır.Geçtiğimiz günlerde Eminem ft. Rihanna The Monster İndir Boxca isimli bu şarkının teaser videosu youtube kanalından yayınlanmıştı şarkının teaser videosunun yayınlanmasının ardından büyük bir ilgi gördü ve sonunda beklediğimiz şarkı çıktı sizler için bu şarkıyı mp3 olarak paylaşıyorum.The Monster isimli şarkı Eminem'in MMLP2 isimli albümünün bir şarkısıdır bu albümü yakında paylaşacağım bu web siteden yine o albümü mp3 olarak indirebileceksiniz, hayır ben bekleyemem diyorsanız albümü itunnes'den satın alabilirsiniz.Son olarak en yeni şarkıları paylaşmaya devam ediyorum bundan önce Bengü Saygımdan İndir Boxca isimli yazımda sizlere Bengü'nün en yeni şarkısını paylaşmıştım,şarkıya büyük ilgi gösterdiniz aynı ilgiyi bu şarkıya da göstermenizi umuyorum iyi dinlemeler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler...